Добре дошли на мобилната версия. Посетете нашия десктоп версия за пълно преживяване.

Добре дошли на мобилната версия. Посетете нашия десктоп версия за пълно преживяване.

Добре дошли на мобилната версия. Посетете нашия десктоп версия за пълно преживяване.

You have reached the website


Често задавни въпроси


Обща информация

Как мога да се регистрирам?

Кликни тук, за да минеш през петте лесни стъпки на регистрация. Ако имаш нужда от допълнителна информация, свържи се с нас на имейл: info.dolcegusto@bg.nestle.com или на тел: 0800 1 6666.

Все още не съм получил/а e-mail с потвърждение за успешна регистрация.

За да получиш друго писмо за потвърждение, моля влез с имейла и паролата си. Тогава ще трябва да въведеш отново имейла си, след което автоматично ще ти пратим писмо за потвърждение на посочения адрес. След като кликнеш на линка в писмото ще активираш профила си.

Връзката в e-mail, който ми изпратихте, не е активна.

Ако връзката не е ативна, моля копирай и постави линка в лентата за адрес на твоя браузер.

Сайтът ви подсигурен ли е?

Да, сайтът на NESCAFÉ® Dolce Gusto® е напълно подсигурен.

Мога ли да пазарувам online, ако нямам закупена машина?

Да, можеш да се регистрираш и да пазаруваш дори и без да имаш машина.

Имах натрупани точки в профила си, но сега ги няма. Защо?

Провери дали не си се регистрирал/а два пъти по погрешка. Ако все още имаш проблем, моля обади се на тел 0800 1 6666.

Имам регистрация, но си забравих паролата.

При забравена парола, кликни на „”Забравена парола?” и въведи имейл адреса, с който си регистриран/а. Ще ти бъде пратено писмо с нова парола. След като я въведеш може да я смениш с друга.

Имам 2 профила, мога ли да ги съединя в един?

Не. Информацията в даден профил важи само за него.

Имам проблем с разглеждането на целия сайт!

За да използваш този сайт, трябва да имаш активирани “cookies” на компютъра си. За да ги активираш, отиди на „Тооls” на браузера си и избери „Internet Options”. От там можеш да промениш настройките за сигурност и поверителност, за да активираш „cookies”. Този сайт няма да функционира правилно ако нямаш „cookies”. За Apple Mac, моля свържи се със съответния им технически екип.

Бонус Точки и Подарък

Какво представляват бонус точките и как да ги използвам?

Ако си регистриран в сайта на NESCAFÉ® Dolce Gusto® означава, че имаш достъп до привилегии, които нерегистрираните потребители нямат. Във всяка кутия с капсули, която си купиш, ще намериш 12 цифрен код, изписан на една от вътрешните й страни. Регистрацията на този код в твоя профил ти носи 10 бонус точки. Регистрацията на кода става след като влезеш в профила си и избереш Моят Акаунт > Моите Бонуси > Въведи нов код. С натрупаните бонус точки можеш да пазаруваш в интернет магазина ни (важи за всички вкусове и част от аксесоарите). Обърни внимание, че машините и част от аксесоарите не могат да бъдат платени с бонус точки. Също имай предвид, че не можеш да използваш бонус точките си като част от стойността на продукта. Бонус точките трябва да покрият стойността на целия продукт. Например, ако комплект от 2 чаши ICONIC ESPRESSO CUP е на стойност 500 бонус точки,  трябва да имаш 500 бонус точки в твоя акаунт, за да закупиш този комплект.

Не мога да разчета кода на кутията с капсули.

Моля, увери се, че някоя буква или цифра от кода не е объркана при въвеждането. Ако все още имаш проблем, свържи се с нас на тел. 0800 1 6666.

Няма код отпечатан на кутията за капсули.

Ако няма код, моля свържи се с нас на тел 0800 1 6666.

Използване на Бонус Точки

Събрах точки на профила си. Какво мога да направя с тях сега?

С натрупаните бонус точки можеш да пазаруваш в интернет магазина ни (важи за всички вкусове и част от аксесоарите). Обърни внимание, че машините и част от аксесоарите не могат да бъдат платени с бонус точки.

Всеки артикул, който може да бъде платен с бонус точки, има своя изразена чрез точки стойност, обявена в уебсайта. Трябва да разполагаш с достатъчен брой точки, който да покрива цялата стойност.

Опитвам се да използвам бонус точките, за да си купя продукти от оnline магазина, но не мога.

Когато пазаруваш с бонус точки, имай предвид, че не можеш да използваш бонус точките си като част от стойността на продукта. Бонус точките трябва да покрият стойността на целия продукт. Например, ако комплект от 2 чаши ICONIC ESPRESSO CUP е на стойност 500 бонус точки,  трябва да имаш 500 бонус точки в твоя акаунт, за да закупиш този комплект.

За да платиш с бонус точки е необходимо да влезеш в профила си и да добавиш желаните продукти в кошницата си, след което да отвориш кошницата. На реда на самия продукт, след цената му в лв., ще се появи кафяв бутон със стойността на продукта в бонус точки (при условие, че имаш необходимите бонус точки за покупка на продукта). С натискането на бутона заявяваш, че желаеш да използваш бонус точките си за плащане на дадения продукт и той ще бъде отбелязан като безплатен.

Печеля ли бонус точки при закупуването на аксесоари от Online магазина на NESCAFÉ® Dolce Gusto®?

Не. Стойността на продуктите в бонус точки показва колко бонус точки са необходими за закупуване на съответния продукт. Трупаш точки с покупката на капсули и регистриране на кода, отпечат върху всяка кутия с капсули.

Мога ли да заменя бонус точките си за ваучери за капсули?

Не. С бонус точки могат да се закупят само продукти от интернет магазина ни - всички вкусове и част от аксесоарите.

Поръчка

Как да направя поръчка?

За да направиш поръчка през интернет магазина ни е необходимо да се регистрираш и да влезеш в профила си. След това добави желаните продукти като кликнеш върху бутона с иконка кошница, която е изобразена при всеки продукт. Отиди на кошница като натиснеш бутона с иконка кошница в горния десен ъгъл и премини всички стъпки към финализиране на поръчката. Поръчката е финализирана успешно едва когато получиш номер на поръчката.

Какви са начините на плащане през онлайн магазина?

Начините на плащане през онлайн магазина са:

 - Наложен платеж (в брой при доставка).

Къде се съхраняват артикулите, продавани през онлайн магазина и колко време е доставката?

От 1 Юли 2013 година ние преместихме склада за съхранение и операции от Дортмунт, Германия в София, България. Тази промяна беше осъществена с цел оптимизиране на процеса, като постигнахме: 

• Време за доставка – между 2 и 5 работни дни oт потвърждаване на поръчката
• Разходи по доставката – 3 лв (за поръчки с продукти на стойност под 79 лв. (с ДДС))
 
За поръчки на стойност на/над 79 лв. (с ДДС) доставката е безплатна!

Каква е стойността на разходите по доставка?

За поръчки с продукти на стойност под 79 лв. (с ДДС) доставката е 3 лв. (фиксирана за територията на Република България)

За поръчки на/над стойност 79 лв. (с ДДС) доставката е БЕЗПЛАТНА!

Мога ли да използвам бонус точките си, за да платя доставката?

Не, разходите по доставката се начисляват към общата стойност на поръчката и съответно се заплащат чрез посочения метод за плащане-наложен платеж. Напомняме, че за поръчки с продукти на стойност под 79 лв. (с ДДС) доставката е 3 лв. За поръчки на/над 79 лв. (с ДДС) доставката е БЕЗПЛАТНА!

Ако направя поръчка равна или над 79 лв, но с бонус точки, все още ли имам право на безплатна доставка?

Не! Доставката е безплатна само в случаите, в които е реално заплатена сумата от 79 лв. или повече.

Мога ли да платя артикул наполовина с пари, наполовина с бонус точки.

Не можеш да използваш бонус точките си като част от стойността на продукта. Бонус точките трябва да покрият стойността на целия продукт. Например, ако комплект от 2 чаши ICONIC ESPRESSO CUP е на стойност 500 бонус точки,  трябва да имаш 500 бонус точки в твоя акаунт, за да закупиш този комплект.

Не мога да намеря продукт в интернет магазина. Това означава ли, че не е на разположение?

Ако липсва продукт в интернет магазина ни, вероятно в момента няма наличност. За повече информация, потърси ни на имейл: info.dolcegusto@bg.nestle.com или на тел: 0800 1 6666.

Има ли доставка извън България?

Не, за съжаление. Всеки сайт отговаря за съответната държава.

Мога ли да поръчвам по пощата или по телефона?

Не. Само през интернет магазина ни.

При направена поръчка

Не съм сигурен/а, че поръчката ми е минала през системата.

Ако е успешно финализирана, ние ще ти пратим имейл за потвърждение, че сме получили поръчката. При нужда от допълнителна информация, потърси ни на имейл: info.dolcegusto@bg.nestle.com или на тел: 0 800 1 6666.

Искам да си променя адреса на получаване на поръчката?

В случай, че искаш да промениш адреса за доставка на поръчката ти, моля свържи се с нас на имейл info.dolcegusto@bg.nestle.com или на тел: 0800 1 6666.

Какво е работното време за обслужване на поръчките?

Вие може да поръчвате по всяко време на денонощието от онлайн магазина ни. Обработването на поръчките обаче не се извършва през уикендите и почивните дни.

Искам да върна поръчан продукт.

В случай, че искате да върнете закупен продукт, може да направите това в рамките на 14 дни от получаване на продукта.

 

Необходимо е да попълните Формуляр за връщане на закупен продукт и да се свържете с нас на тел: 0 800 1 6666 (безплатен от цялата страна) за повече информация.

 

Важно е да знаете, чеза да упражните правото си на отказ от закупен продукт, трябва да са налице следните условия:

- Продуктът трябва да се върне неупотребяван;
- Продуктът трябва да се върне в оригинална и запазена търговска опаковка;
- Продуктът трябва да се върне заедно с копие на протокола за доставка и копие на касовата бележка към него, както и с изцяло и коректно попълнен „Формуляр за връщане на закупен продукт“;
- Не се приемат продукти, които не са придружени от всички аксесоари и документи, с които са били доставени;
- Използван в поръчката ваучер не се възстановява.

 

Моля, обърнете внимание, че разходите за връщането на даден продукт са за сметка на потребителя.

 

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

- „Нестле България“ АД не носи отговорност в случай, че формулярът за връщане на закупен продукт е непълно и/или некоректно попълнен (вписани грешни данни).
- „Нестле България“ АД информира потребителя, че предоставените от него лични данни ще бъдат използвани единствено и само във връзка с настоящото възстановяване на сума по банков път.
- „Нестле България“ АД е регистрирана като администратор на лични данни съгласно Закона за защита на личните данни. 

Коя куриерска фирма ще достави поръчката ми?

Куриерска фирма СПИДИ АД (Speedy).

Настройки на акаунта

Забравена парола

При проблем с паролата, отиди на “забравена парола” и въведи имената си и e-mail адрес. Ще ти пратим e-mail с нова парола. След като влезеш с нея, можеш да я смениш с нещо по-запомнящо се.

Промяна на профил.

Можеш да промениш профила си като кликнеш на «редактирай профил». Ако смениш e-mail адреса си, ще получиш ново писмо за потвърждение. Молим да се спазват инструкциите, описани в писмото. При проблем, потърси ни на 0800 1 6666.