Добре дошли на мобилната версия. Посетете нашия десктоп версия за пълно преживяване.

Добре дошли на мобилната версия. Посетете нашия десктоп версия за пълно преживяване.

Добре дошли на мобилната версия. Посетете нашия десктоп версия за пълно преживяване.

You have reached the website


Често задавни въпроси


Обща информация

Как мога да се регистрирам?

Кликни тук, за да минеш през петте лесни стъпки на регистрация. Ако имаш нужда от допълнителна информация, свържи се с нас на 0800 1 6666.

Все още не съм получил/а e-mail с потвърждение за успешна регистрация.

За да получиш друго писмо за потвърждение, моля влез с името си и парола. Тогава ще трябва да въведеш e-mail адреса си, след което автоматично ще ти пратим писмо за потвърждение на посочения адрес. След като кликнеш на линка в писмото ще активираш профила си.

Връзката в e-mail, който ми изпратихте, не е активна.

Ако връзката не е ативна, моля копирай и постави линка в лентата за адрес на твоя браузер.

Сайтът ви подсигурен ли е?

Да, сайтът на NESCAFÉ® Dolce Gusto® е напълно подсигурен.

Мога ли да пазарувам online, ако нямам закупена машина?

Да, можеш да се регистрираш и да пазаруваш дори и без да имаш машина.

Имах натрупани точки в профила си, но сега ги няма. Защо?

Провери дали не си се регистрирал/а два пъти по погрешка. Ако все още имаш проблем, моля обади се на тел 0800 1 6666.

Имам регистрация, но си забравих паролата.

При забравена парола, кликни на „”Забравена парола?” и въведи e-mail адреса, с който си регистриран/а. E-mail писмо ще ти бъде пратено с нова парола. След като я въведеш може да я смениш с друга, по-запомняща.

Имам 2 профила, мога ли да ги съединя в един?

Не. Информацията въведена и натрупана в отделен профил важи само за него.

Имам проблем с разглеждането на целия сайт!

За да използваш този сайт, трябва да имаш активирани “cookies” на компютъра си. За да ги активираш, отиди на „Тооls” на браузера си и избери „Internet Options”. От там можеш да промениш настройките за сигурност и поверителност, за да активираш „cookies”. Този сайт няма да функционира правилно ако нямаш „cookies”. За Apple Mac, моля свържи се със съответния им технически екип.

Бонус Точки и Подарък

Какво представляват бонус точките и как да ги използвам?

Регистрация в сайта на NESCAFÉ® Dolce Gusto® означава, че имаш достъп до привилегии, които нерегистрирани потребители нямат. Всеки път когато си купиш кутия капсули ще намериш 12 цифров код отвътре. Този код, регистриран в сайта, ти носи 10 точки. Регистрацията на кодовете става в Моят Акаунт, секция Моите Бонуси. С натрупаните точки можеш да пазаруваш в online магазина ни. Имай предвид, че не можеш да използваш бонус точките си като част от стойността на продукта. Бонус точките трябва да покрият стойността на целия продукт. Например, комплект от 2 Latte чаши е на стойност 450 бонус точки, следователно трябва да имаш 450 точки в своя акаунт, за да закупиш този комплект.

Не мога да разчета кода на кутията с капсули.

Моля, увери се, че някоя буква или цифра от кода не е объркана при въвеждането. Ако все още имаш проблем, свържи се с нас на тел. 0800 1 6666.

Няма код отпечатан на кутията за капсули.

Ако няма код, моля свържи се с нас на тел 0800 1 6666.

Използване на Бонус Точки

Събрах точки на профила си. Какво мога да направя с тях сега?

Бонус точките могат да се заменят с продукти от оnline магазина ни. Стойността на продуктите в бонус точки е показана под всеки продукт.

Опитвам се да използвам бонус точките, за да си купя продукти от оnline магазина, но не мога.

Когато пазаруваш с бонус точки, имай предвид, че не можеш да използваш бонус точките си като част от стойността на продукта. Бонус точките трябва да покрият стойността на целия продукт. Например, комплект от 2 Latte чаши е на стойност 450 бонус точки, следователно трябва да имаш 450 точки в своя акаунт, за да закупиш този продукт. За да платиш с бонус точки, въведи броя бонус точки, който искаш да използваш на обозначеното за това място. След това кликни на бутона „обнови”. Междинната сума отдолу ще покаже дължимата сума в пари и използваните точки. Имайте предвид, че транспорта не може да се заплати с бонус точки.

Печеля ли бонус точки при закупуването на аксесоари от Online магазина на NESCAFÉ® Dolce Gusto®?

Не. Стойността на продуктите в бонус точки показва колко бонус точки са необходими за закупуване на съответния продукт. Трупаш точки с покупката на капсули и регистриране на кода, отпечат върху всяка кутия с капсули.

Мога ли да заменя бонус точките си за ваучери за капсули?

Не. С бонус точки могат да се закупят само продуктите от online магазина.

Поръчка

Как да направя поръчка?

Влез с имената си (собствено и фамилно) и парола. Отиди на Online магазина. Избери продуктите, които искаш като кликнеш на бутона с иконка кошница. След това, кликни на бутона „към кошницата”. Прегледай поръчката си, като обърнеш внимание на броя поръчани артикули. При грешка, можеш да смениш броя на определен артикул, след което натисни „обнови” за да се запази промяната. 

В долната част на страницата е показана стойността на поръчката. За да платиш с бонус точки, трябва да имаш достатъчно точки, които да покрият стойността на един продукт. Въведи брой точки, които искаш да използваш на обозначеното за това място. След това, кликни на бутона „обнови”. Междинната сума отдолу ще покаже дължимата сума в пари и използваните точки. Имай предвид, че транспорта не може да се заплати с бонус точки.

Какви са начините на плащане през онлайн магазина?

Начините на плащане през онлайн магазина са:

 - Наложен платеж (в брой при доставка).

Къде се съхраняват артикулите, продавани през онлайн магазина и колко време е доставката?

От 1 Юли 2013 година ние преместихме склада за съхранение и операции от Дортмунт, Германия в София, България. Тази промяна беше осъществена с цел оптимизиране на процеса, като постигнахме: 

• Време за доставка – 2 работни дни oт потвърждаване на поръчката, вместо средно 6 дни 
• Разходи по доставката – 5 лв вместо 10 лв ( фиксирани за територията на Република България)

Каква е стойността на разходите по доставка?

Разходите по доставка са на стойност 3 лв ( фиксирани за територията на Република България)в случай на поръчка под 79 лв. При поръчка равна или над 79 лв, доставката е безплатна!

Мога ли да използвам бонус точките си, за да платя доставката?

За съжаление сайта не предоставя такава опция! Разходите по доставката се начисляват към общата стойност на поръчката и съответно се заплащат чрез посочения мотод за плащане. Напомняме, че при поръчка равна или над 79 лв, си спестявате разходите по доставката!

Ако направя поръчка равна или над 79 лв, но с бонус точки, все още ли имам право на безплатна доставка?

Не! Доставката е безплатна само в случаите, в които е реално заплатена сумата от 79 лв. или повече.

Коя лъжичка е за капучино чашата?

Лунго лъжичката е направена да пасне и на капучино чашата.

Мога ли да платя артикул наполовина с пари, наполовина с бонус точки.

Не.

Не мога да намеря продукт в интернет магазина. Това означава ли че не е на разположение?

Ако липсва продукт от интернет магазина, вероятно не е в наличност за момента. За повече информация, потърси ни на 0800 1 6666.

Има ли доставка извън България?

Не, за съжаление. Всеки сайт отговаря за съответната държава.

Мога ли да поръчвам по пощата или по телефона?

Не. Само през интернет магазина ни.

При направена поръчка

Не съм сигурен/а, че поръчката ми е минала през системата.

Ако е успешно регистрирана, ние ще ти пратим е-mail за потвърждение, че сме получили поръчката. При нужда от допълнителна информация, потърси ни на 0 800 1 6666.

Искам да си променя адреса на получаване на поръчката?

В такива случаи моля свържете се с нас на 0800 1 6666.

Какво е работното време за обслужване на поръчките?

Вие може да поръчвате по всяко време на денонощието от онлайн магазина ни. Обработването на поръчките обаче не се извършва през уикендите и почивните дни.

Искам да върна поръчан продукт.

В случай, че искате да върнете закупен продукт, може да направите това в рамките на 14 дни от получаване на продукта.

 

Необходимо е да попълните Формуляр за връщане на закупен продукт и да се свържете с нас на тел: 0 800 1 6666 (безплатен от цялата страна) за повече информация.

 

Важно е да знаете, чеза да упражните правото си на отказ от закупен продукт, трябва да са налице следните условия:

- Продуктът трябва да се върне неупотребяван;
- Продуктът трябва да се върне в оригинална и запазена търговска опаковка;
- Продуктът трябва да се върне заедно с копие на протокола за доставка и копие на касовата бележка към него, както и с изцяло и коректно попълнен „Формуляр за връщане на закупен продукт“;
- Не се приемат продукти, които не са придружени от всички аксесоари и документи, с които са били доставени;
- Използван в поръчката ваучер не се възстановява.

 

Моля, обърнете внимание, че разходите за връщането на даден продукт са за сметка на потребителя.

 

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

- „Нестле България“ АД не носи отговорност в случай, че формулярът за връщане на закупен продукт е непълно и/или некоректно попълнен (вписани грешни данни).
- „Нестле България“ АД информира потребителя, че предоставените от него лични данни ще бъдат използвани единствено и само във връзка с настоящото възстановяване на сума по банков път.
- „Нестле България“ АД е регистрирана като администратор на лични данни съгласно Закона за защита на личните данни. 

Коя куриерска фирма ще достави поръчката ми?

Куриерска фирма СПИДИ АД (Speedy).

Настройки на акаунта

Забравена парола

При проблем с паролата, отиди на “забравена парола” и въведи имената си и e-mail адрес. Ще ти пратим e-mail с нова парола. След като влезеш с нея, можеш да я смениш с нещо по-запомнящо се.

Промяна на профил.

Можеш да промениш профила си като кликнеш на «редактирай профил». Ако смениш e-mail адреса си, ще получиш ново писмо за потвърждение. Молим да се спазват инструкциите, описани в писмото. При проблем, потърси ни на 0800 1 6666.