Добре дошли на мобилната версия. Посетете нашия десктоп версия за пълно преживяване.

Добре дошли на мобилната версия. Посетете нашия десктоп версия за пълно преживяване.

Добре дошли на мобилната версия. Посетете нашия десктоп версия за пълно преживяване.

You have reached the website

„Нестле България” АД

 

Условия на продажба (за поръчки по интернет)

ДОГОВОР ЗА ПОКУПКО- ПРОДАЖБА

Уебсайтът е управляван от компания „Нестле България” АД, обозначавана по-долу като „ние”, „нас” или „наш/а/о/и” (с ЕИК 831650349) и със седалище и адрес на управление: гр. София, бул. „Европа” №128, с номер за регистрация по ДДС BG831650349.

Правейки заявка по интернет при нас, Вие се задължавате да спазвате настоящите условия (наричани по-долу за краткост „Условия”), отнасящи се за всички артикули, рекламирани на нашия уебсайт www.dolce-gusto.bg (наричан по-долу за краткост „Уебсайтът”). Моля прочетете внимателно настоящите Условия. Следва да разпечатате екземпляр от тези Условия с оглед извършването на справки в бъдеще. В случай, че не приемете Условията, то няма да имате възможност да поръчвате артикул/и от Уебсайта.

Като правите заявка посредством Уебсайта, Вие гарантирате и заявявате, че по закон сте правоспособни да сключвате договори с обвързваща за Вас сила и сте на възраст над 18 години.

Направената от Вас заявка представлява оферта и е обвързваща за нас единствено в случаите, когато същата е потвърдена и приета от нас. Потвърждаваме, че приемаме офертата (в случай, че е така) като Ви изпратим електронно писмо, с което заявяваме, че сме получили потвърждение на Вашата заявка, при което в същия този момент се оформя договор между нас.

Заявки за покупки на едро от търговски или потребителски групи няма да бъдат приемани.

Правото на собственост върху артикула/ите остава наше до момента, в който получим плащането на цената по нашата сметка. Рискът за артикула се прехвърля при успешната доставка на стоката.

ЦЕНА

Обявените за продан артикули в този уебсайт са на разположение за продажба при посочените цени в български лева. Цените са с ДДС, но не включват пощенските разходи и разходите за доставката до адрес в България.

НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ

Начините на плащане през онлайн магазина са:

Наложен платеж (в брой при доставка)

При плащане с наложен платеж, плащането се осъществява в момента на доставка на стоката като дължимата сума се предава на куриерската фирма срещу издаден от Нестле България АД касов бон и документ, удостоверяващ доставката на съответните артукули.

Плащане може да бъде направено чрез „бонус точки”:

По Вашата сметка за бонус точки трябва да разполагате с достатъчен брой точки, който да покрива цялата, изразена в точки, стойност на артикула(ите). Всеки артикул има своя изразена чрез точки стойност, която е обявена в уебсайта. Не може да заплащате отделен артикул като платите половината от стойността му в точки, а другата половина в брой.

 

ДОСТАВКА

С приемане на настоящите условия Вие декларирате, че предоставените от Вас данни в регистрационната форма (име, адрес и т.н.) са верни. В случай, че данните, които сте предоставили са грешни, Вие носите отговорността за грешно подадените данни за протокола за доставка, както и за невъзможност за доставяне на заявената стока.

Доставката се извършва до посочения от Вас адрес по време на регистрацията в уебсайта, при условие, че адресът е на територията на България. Имате възможност да променяте този адрес посредством функцията „Редакция на профила” и по време етапа на потвърждаване на поръчката в края на заявката. Вие носите отговорност да осигурите присъствието си при получаване на доставката. Ако не бъдете намерени на адреса за доставка на стоката, ще получите обаждане на телефонния номер, подаден при регистрация или вписан при направената от Вас поръчка. При невъзможност да се свържим с вас, ще Ви бъде оставено известие за направено посещение от куриера с контакт за връзка за уговаряне на друго време за извършване на доставката. След два неуспешни опита за доставка, стоката ще се съхранява в период от 14 дни от последния опит за доставка в офиса на куриерската фирма. След изтичане на този срок и при невзета от Ваша страна стока, стоката ще „ни” бъде върната, а на Вас ще Ви бъде възстановена пълната стойност на покупката, без разходите за доставка. В такъв случай, ако все още желаете да получите поръчката си, е необходимо да направите повторна заявка в интернет магазина.

Продуктите се съхраняват в и транспортират от склад на Нестле България АД в София, България. Обработването на поръчките в склада не се извършва през уикендите и почивните дни.

Продуктите се предлагат съобразно съществуващата наличност и преобладаващите пазарни условия. В случай на изчерпана наличност на стоки, това ще бъде обявено в уебсайта.

При заявки на стойност под 79 лв. таксата за доставка на територията на България е 3 лв. За заявки на обща стойност 79 лв. или повече, доставката е безплатна.

Поръчки, направени от интернет магазина, се доставят от куриерска фирма Rapido от Понеделник до Петък, в работно време от 9 до 18 ч. В случай, че желаете Вашата поръчка да бъде доставена в Събота, необходимо е да ни информирате в деня на поръчката на потребителската линия 0800 1 6666 (безплатен от цялата страна) или на следния имейл адрес: info.dolcegusto@bg.nestle.com.

При приета заявка ние правим всичко възможно да доставим артикула/ите в срок от 2 работни дни след подаването на заявката.

При направена заявка от слабо населени места, срокът на доставка се определя в зависимост от района на обслужване. Може да получите информация относно графика за обслужване на Вашия район на следния линк: http://rapido.bg/information/grafik-za-obsluzhvane.“

ВРЪЩАНЕ НА ЗАКУПЕН ПРОДУКТ

В случай, че искате да върнете закупен продукт, може да направите това в рамките на 14 дни от получаване на продукта.

Необходимо е да попълните Формуляр за връщане на закупен продукт и да се свържете с нас на тел: 0 800 1 6666 (безплатен от цялата страна) за повече информация.

Важно е да знаете, чеза да упражните правото си на отказ от закупен продукт, трябва да са налице следните условия:

  • Продуктът трябва да се върне неупотребяван;
  • Продуктът трябва да се върне в оригинална и запазена търговска опаковка;
  • Продуктът трябва да се върне заедно с копие на протокола за доставка и копие на касовата бележка към него, както и с изцяло и коректно попълнен „Формуляр за връщане на закупен продукт“;
  • Не се приемат продукти, които не са придружени от всички аксесоари и документи, с които са били доставени;
  • Използван в поръчката ваучер не се възстановява.

Моля, обърнете внимание, че разходите за връщането на даден продукт са за сметка на потребителя.

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

  •  „Нестле България“ АД не носи отговорност в случай, че формулярът за връщане на закупен продукт е непълно и/или некоректно попълнен (вписани грешни данни).
  •  „Нестле България“ АД информира потребителя, че предоставените от него лични данни ще бъдат използвани единствено и само във връзка с настоящото възстановяване на сума по банков път.
  • „Нестле България“ АД е регистрирана като администратор на лични данни съгласно Закона за защита на личните данни. 

ОТГОВОРНОСТ

С изключение на случаите, отнасящи се до увреждания, настъпили в резултат на нехайство от наша страна, нашата отговорност се ограничава до покупната цена на въпросния артикул.

ПОВЕРИТЕЛНОСТ

По време на Вашето регистриране ще получите парола. Моля да я пазите в тайна. Отговорността за опазване на поверителността на паролата е изцяло Ваша. Вие носите пълната отговорност за всички поръчки направени при нас или за дадена ни информация чрез Вашия адрес на електронна поща и с Вашата парола. При неоторизирана употреба на адреса Ви на електронна поща и/или на паролата Ви, както и за всяко друго известно Ви нарушение на сигурността, трябва незабавно да ни известите.

Всяка изпратена на този уебсайт лична информация или материал попадат под действието на нашата политика за поверителност на личната данни, изложена на адрес: www.dolce-gusto.bg.

СПЕЦИАЛНИ ОФЕРТИ, ПРОМОЦИИ И СЪСТЕЗАНИЯ

От време на време и изцяло по наше усмотрение, закупуването на стоки може да бъде предмет на специални оферти.

Считано от 02.06.2014 г. регистрацията на машина NESCAFÉ® Dolce Gusto®, чрез уникален код, който се намира в листовката в стартовия пакет на машината носи ваучер за еднократна отстъпка от 20% на поръчка, направена в интернет магазина на NESCAFÉ® Dolce Gusto®. Всеки регистриран и неизползван код на машина преди 02.06.2014 също носи 20% намаление от една поръчка от интернет магазина.

За да бъде използван ваучера за отстъпка от 20% трябва да го добавите към поръчката като изберете опцията „Използвай регистрационни/промоционални кодове”, посочен в блок от първа стъпка „Кошница“ от процеса на поръчване. В случай, че не използвате ваучера за дадена поръчка, той се съхранява във Вашия профил и може да го добавите при следваща Ваша поръчка от интернет магазина.

Отстъпката от 20% не се отразява на сумата, необходима за безплатна доставка. При заявки на обща стойност 79 лв. или повече, преди да е използвано намалението, доставката е безплатна. Например ако стойността на поръчката без отстъпката е 79 лв., а след използването на намалението тя е 64 лв., няма такса за доставка.

Ваучерът за отстъпка от 20%  не може да се използва в комбинация с бонус точки. При поръчка, в която е използван ваучера за 20% отстъпка няма възможност част или цялата поръчка да бъде заплатена с бонус точки. В случай, че сте избрали опция да използвате бонус точки и към нея добавите ваучера за 20% намаление, бонус точките автоматично се махат от поръчката.

Всички регистрирани потребители имат достъп до нашата схема от Бонус точки. Тази схема е на разположение само за регистрираните потребители. Върху вътрешната страна на всяка кутия с капсули NESCAFÉ® Dolce Gusto® е отпечатан уникален код. Всеки регистриран код е с равностойност 10 Бонус точки.

ОБЩИ УСЛОВИЯ

Действащото законодателство налага определени комуникации да бъдат извършвани в писмена форма. Вие се съгласявате, че ние може да комуникираме с Вас посредством електронна поща, чрез публикуване на известия на Уебсайта или чрез писмено известие до Вас, изпратено на Вашия пощенски адрес, и приемате (без това да бъде в ущърб на Вашите установени от закона права), че такива комуникации са в съответствие с всички законови изисквания за извършване на комуникации в писмена форма.

Договорът между нас се управлява от българското законодателство, а страните по него попадат под изключителната юрисдикция на българските съдилища в гр. София.

Ние имаме правото да извършваме промени на тези Условия. Вие попадате под действието на условията, които са в сила по времето на извършването от Вас на поръчка, с изключение на случаите, когато извършването на промяна на тези условия се изисква от закона или от държавен орган.

Тези условия за продажба не се прилагат за юридически лица и последните не могат да правят заявки за покупки по интернет при нас.

Всички направени от Вас известия трябва да бъдат изпратени по поща на адрес: NESTLE България, бул. Европа 128, 1360 София, България.

Известията се считат за получени и надлежно предадени в срок от 5 дни, след като същите бъдат получени от нас. Известията могат да бъдат публикувани на Уебсайта, да бъдат изпращани по електронна поща или чрез пощенска служба.

Този уебсайт се регулира от договорните условия на Nestlé, моля посетете www.nestle.bg