You have reached the website

„Нестле България” АД

 

 

ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПРОДАЖБА на онлайн магазин

www.dolce-gusto.bg

 

 

1. Настоящите общи условия регулират отношенията между „Нестле България” АД (обозначавано по-долу като „ние”, „нас” или „наш/а/о/и”), и клиентите на платформата за електронна търговия www.dolce-gusto.bg (наричани по-долу „Вие“, „Вас“ или „Ваш/а/о/и“).

2. Правейки поръчка, Вие се задължавате да спазвате настоящите общи условия за продажба (наричани по-долу за краткост „Условия”), отнасящи се за всички артикули, предлагани на нашата платформа за електронна търговия www.dolce-gusto.bg (наричана по-долу за краткост „Уебсайт”). Моля, прочетете внимателно настоящите Условия. Препоръчваме да разпечатате екземпляр от тези Условия с оглед извършването на справки в бъдеще. В случай, че не приемете Условията, няма да имате възможност да поръчвате артикул/и от Уебсайта.

 

А. ДАННИ СЪГЛАСНО ЗАКОНА ЗА ЕЛЕКТРОННА ТЪРГОВИЯ И ЗАКОНА ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ

3. Наименование: „Нестле България“ АД

4. Седалище и адрес на управление: България, гр. София 1360, район Люлин, бул. „Европа“ No 128

5. Адрес за упражняване на дейността и адрес за отправяне на жалби от потребители: България, гр. София 1360, район Люлин, бул. „Европа“ No 128

6. Данни за кореспонденция: България, гр. София 1360, район Люлин, бул. „Европа“ No 128, e- mail: Nestle.Bulgaria@bg.nestle.com, тел.: тел. 0800 16666.

7. Номер за регистрация по ДДС: BG831650349 8. ЕИК: 831650349

 

 

Б. РЕГИСТРАЦИЯ

9. За да поръчате някоя от стоките, предлагани на нашия Уебсайт, Вие трябва да създадете потребителски профил чрез регистрация в секцията „Моят акаунт“. С регистрацията Вие ни предоставяте данни като имена, адрес на електронна поща, адрес за доставка, телефонен номер, които ще бъдат обработвани от нас само за целите на поддържане на потребителския профил и изпълнение на направените чрез Уебсайта поръчки. При изрично съгласие от Ваша страна, ще Ви информираме за всички новости, оферти, промоции, ексклузивни предложения, мостри. За повече информация, вижте нашата Политика за поверителност на данните: https://www.dolce-gusto.bg/bg-policy-personal-data. В случай, че не желаете да предоставите исканите лични данни, няма да можете да създадете профил и съответно – да закупите артикули през нашия Уебсайт.

10. По време на Вашето регистриране ще получите парола. Моля пазете паролата в тайна. Вие носите пълната отговорност за всички поръчки, направени при нас, чрез Вашата електронна поща и парола. При неоторизирана употреба на електронна поща и/или на паролата Ви, както и за всяко друго известно Ви нарушение на сигурността, трябва незабавно да ни известите.

11. За да довършите регистрацията, трябва да декларирате, че сте навършили 18 години и сте се запознали с Условията на Уебсайта и Политиката за поверителност на данните.

12. В случай, че създаденият от Вас потребителски профил не е бил активен в период от две години, ние ще се свържем с Вас, като изпратим на посочената в регистрационната форма електронна поща съобщение с линк за потвърждение за запазване на профила.

 

 

В. СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ПОКУПКО-ПРОДАЖБА

13. Като правите заявка в Уебсайта, Вие декларирате, че сте на възраст над 18 години и сте напълно дееспособни да сключвате договори с обвързваща за Вас сила.

14. Направената от Вас заявка представлява оферта и е обвързваща за нас единствено в случаите, когато същата е потвърдена и приета от нас. Потвърждаваме, че сме получили офертата, като Ви изпратим съобщение по електронната поща, вписана от Вас в регистрационната форма. В случай, че не можем да изпълним Вашата заявка, ще се свържем с Вас на посочения телефонен номер или електронна поща. Приемаме офертата с предаването на заявените от Вас артикули на куриер за доставка.

15. Поръчки за покупки на едро от търговци или потребителски групи няма да бъдат приемани.

16. Правото на собственост върху артикула/ите остава наше до момента, в който получим плащането на цената по нашата сметка. Рискът от загуба или повреда на поръчан през Уебсайта и потвърден за доставка артикул преминава върху Вас при успешна доставка, т.е. в момента, в който Вие или посочено от Вас трето лице, различно от превозвача, приеме стоката.

 

 

Г. ЦЕНА И НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ

17. Артикулите, обявени за продажба в този Уебсайт, се продават на посочените цени в български лева. Цените са с ДДС, но не включват разходите за доставка до адрес в България.

18. Начините на плащане са:

  • Наложен платеж (в брой при доставка)
При тази опция, плащането се осъществява в момента на доставка на стоката, като дължимата сума се предава на куриерската фирма срещу издаден от „Нестле България“ АД фискален бон и документ, удостоверяващ доставката на съответните артикули.
  • Плащане чрез бонус точки (плащането чрез бонус точки е възможно само за кутии с капсули)

19. Трябва да разполагате с достатъчен брой точки, който да покрива цялата, изразена в точки, стойност на артикула(ите). Всеки артикул, който може да бъде платен с бонус точки, има своя изразена чрез точки стойност, обявена в Уебсайта. Не може да заплащате отделен артикул, като платите половината от стойността му в точки, а другата половина – в брой.

20. Моля имайте предвид, че регистрацията на бонус точки ще бъде преустановена, считано от 01 декември 2020 г. Повече информация как да използвате вече натрупаните до тази дата бонус точки може да откриете в Секция З. „ПРОГРАМИ, ПРОМОЦИИ И ДРУГИ АКТИВНОСТИ“ по- долу.

 

Д. ДОСТАВКА

21. Поръчки могат да се правят неограничено във времето, като се обработват и предават от нас на куриер.

22. Доставките се извършват от куриерска фирма „СПИДИ“ АД (Speedy) в следните часови интервали:

  • Понеделник – петък: между 9:00 ч. и 18:00 ч.

  • Събота: между 9:00 ч. и 14:00 ч.

23. Доставки в неделя и официални празници не се извършват.

24. Срокът за доставка е до 5 работни дни.

25. Поръчки се доставят на територията на България, до посочения в поръчката:

  • адрес на получателя; или

  • адрес на офис на куриера.

26. Можете да намерите най-близкия офис на Speedy на https://www.speedy.bg/bg/speedy-offices.

27. Цената на доставка на поръчка на/над стойност от 39 (тридесет и девет) лв. (с ДДС) е БЕЗПЛАТНА. За поръчки с артикули на стойност под 39 лв. (с ДДС) ще бъде добавена фиксирана цена за доставка от 5.99 лв. (с ДДС).

28. Можете да проследите Вашата поръчка тук > https://www.speedy.bg/bg/track-shipment (в случай, че поръчката е предадена на куриер и разполагате с номер на товарителницата, който можете да получите от нас).

29. С приемане на настоящите условия Вие декларирате, че предоставените от Вас данни в регистрационната форма и в поръчката (име, адрес, телефонен номер и т.н.) са верни. В случай че данните, които сте предоставили, са неточни или непълни, Вие носите отговорността за грешно подадените данни, както и за невъзможността за доставяне на поръчаните от Вас артикули.

30. Вие също трябва да осигурите получаването от Вас при доставка на поръчката. Ще получите SMS на посочения в поръчката телефонен номер с информация кога да очаквате поръчката си.

31. Вие трябва да прегледате стоката в момента на доставката и предаването и ако не отговаря на изискванията да уведомите за това незабавно куриера и нас.

32. Ако не уведомите куриера, артикулите се смятат за одобрени като съответстващи на изискванията, освен за скрити недостатъци.

 

Е. ВРЪЩАНЕ НА ЗАКУПЕН АРТИКУЛ (ПРАВО НА ОТКАЗ)

33. В случай, че искате да върнете закупен артикула, може да направите това в рамките на 14 дни от получаване на артикула. За тази цел е необходимо да попълните „Формуляр за връщане на закупен артикул“, който можете да откриете тук, и да следвате описаните тук стъпки.

34. Можете да упражните правото си на отказ, ако са налице следните условия:

  • Артикулът трябва да се върне неупотребяван, ако се касае за напитка;

  • Артикулът трябва да се върне в оригинална и запазена търговска опаковка;

  • Артикулът трябва да се върне заедно с копие на протокола за доставка и копие на фискалния бон към него, както и с изцяло и коректно попълнен формуляр за връщане на закупен артикул;

  • Артикулът трябва да се върне заедно с всички аксесоари и документи, с които е бил доставен.

35. В случай че условията по-горе са изпълнени, можете да върнете артикула заедно с придружаващите го аксесоари, документация и попълнен формуляр за връщане, по куриер на адрес: гр. София 1360, бул. „Европа“ No 128.

36. „Нестле България“ АД възстановява цената, заплатена от Вас за закупения артикул, в срок от 14 дни, считано от датата, на която получим артикула, придружен от изцяло и коректно попълнен формуляр за връщане на закупен артикул. Сумата се възстановява по посочената от Вас във формуляра банкова сметка.

37. Моля, обърнете внимание, че разходите за връщането на артикула са за Ваша сметка (на потребителя). Използваните в поръчката ваучери или бонус точки се възстановяват, при условие, че ни уведомите на Info.DolceGusto@bg.nestle.com до 30 дни от датата на поръчката.

38. „Нестле България“ АД не носи отговорност, в случай че формулярът за връщане на закупен артикул е непълно и/или некоректно попълнен (вписани грешни данни).

39. „Нестле България“ АД информира потребителя, че предоставените от него лични данни ще бъдат използвани единствено и само във връзка с настоящото възстановяване на сума по банков път.

40. Можете да се свържете с нас на тел: 0 800 1 6666 (безплатен от цялата страна) за повече информация относно процеса на отказ от и връщане на артикули, поръчани през Уебсайта.

 

 

Ж. ГАРАНЦИЯ

41. Кафе машините, които предлагаме на Уебсайта, са придружени с гаранция в съответствие с действащото законодателство. За повече информация, можете да посетите https://www.dolce- gusto.bg/bg-warranty.

42. Имате право на рекламация за всяко несъответствие на закупен през Уебсайта артикул с договореното, когато след доставката, при първоначалния преглед или при съхранението, монтажа, изпитванията или експлоатацията са открити несъответствия с договора за продажба, съобразно настоящите Условия и условията на предоставената гаранция на съответния артикул.

43. За упражняване на правото на рекламация или при въпроси, моля да се свържете с нас на посочените по-долу контакти.

 

 

З. ПРОГРАМИ, ПРОМОЦИИ И ДРУГИ АКТИВНОСТИ

44. Закупуването на стоки от нашия електронен магазин може да бъде предмет на специални оферти.

  • Програма с бонус точки

45. Тази програма е на разположение само за регистрираните потребители в електронния магазин NESCAFE Dolce Gusto и може да бъде променяна по всяко време, за което потребителите ще бъдат информирани своевременно.

46. Върху вътрешната страна на всяка кутия с капсули NESCAFÉ® Dolce Gusto е отпечатан уникален код. Той може да бъде въведен в потребителския профил в секция „Моите бонуси“. Всеки регистриран код е с равностойност 10 бонус точки. Всеки артикул, който може да бъде придобит с бонус точки, има своя изразена стойност с точки, обявена в описанието му в електронния ни магазин. Трябва да разполагате с необходимия брой точки, който да покрива цялата, изразена в точки стойност на артикула/ите. Не можете да придобиете артикул, като платите частично стойността му в точки и останалата в лева.

Предстоящи промени

47. Считано от 01 декември 2020 г., преустановяваме възможността за регистрация на бонус точки.

Вече регистрираните точки можете да продължите да използвате до изчерпването им.

48. За да дадем възможност на потребителите да използват натрупаните бонус точки, всеки потребител, който до 01 декември 2020 г. е натрупал по-малко от 200 бонус точки или чиито точки не са кратни на 200, ще получи комплимент от нас – липсващите му бонус точки до 200 или до съответното следващо число, кратно на 200! Промяната ще се случи автоматично. Регистрираните и автоматично добавените във Вашия акаунт бонус точки ще може да използвате до края на срока, посочен при регистрацията на бонус точките.

  • Преустановени активност за регистрация

49. Считано от 01.01.2019 г., е преустановена регистрацията на машина KRUPS® NESCAFÉ® Dolce Gusto, чрез уникален код, който се намира в листовката в стартовия пакет на машината, носеща ваучер за еднократна отстъпка от 20 % на вкусове, съдържащи се в поръчка, направена в електронния магазин. От тази дата комплектът документи, придружаващи машините KRUPS® NESCAFÉ® Dolce Gusto, не съдържа книжки с код за 20% отстъпка, като тези, които може все още да намерите в някои от машините, ще са до изчерпване на количествата. Те могат да се регистрират в секция „Моите машини“ и носят ваучер за 20% еднократна отстъпка на кутии с капсули, съдържащи се в поръчка, направена в Уебсайта.

 

 

И. ОБРАБОТКА НА ЛИЧНИ ДАННИ

50. Моля, прегледайте нашата Политиката за поверителност на данните, която е част от настоящите Условия и може да видите тук: https://www.dolce-gusto.bg/bg-policy-personal-data.

 

 

Й. ИЗПОЛЗВАНЕ НА „БИСКВИТКИ“ (Cookies).

51.Моля, прегледайте нашата Политиката за използване на „бисквитки“, която е част от

настоящите Условия и може да видите тук: https://www.dolce-gusto.bg/biskvitkite/. К. ДРУГИ УСЛОВИЯ

52. Вие се съгласявате, че ние може да комуникираме с Вас посредством електронна поща, чрез публикуване на известия на Уебсайта или чрез писмено известие до Вас, изпратено на Вашия пощенски адрес, и приемате (без това да засяга Вашите права по закон), че такива комуникации са в съответствие с всички законови изисквания за извършване на комуникации в писмена форма.

53. Договорът между нас се подчинява на българското законодателство, а споровете във връзка с него ще бъдат решавани от компетентните съдилища в гр. София.

54. Ние имаме право да извършваме промени на тези Условия. Приложими за Вас са Условията, които са в сила по времето на извършването от Вас на поръчка, с изключение на случаите, когато извършването на промяна на тези Условия се изисква от закона или от държавен орган.

55. Всички направени от Вас известия трябва да бъдат изпратени по поща на адрес: „Нестле България“ АД, бул. „Европа“ No 128, 1360 София, България.

56. Известията се считат за получени в срок от 5 дни след датата на доставка.

57. Към този Уебсайт се прилагат Правила и условия на сайта (https://www.dolce-gusto.bg/bg-site-policy).

 

Л. РАЗРЕШАВАНЕ НА ЕВЕНТУАЛНИ СПОРОВЕ

58. В случай на възникнал спор между нас и потребител по отношение на поръчана и доставена чрез този Уебсайт стока, моля да се свържете с нас на посочените данни за контакт. Ние се ангажираме да направим всичко разумно възможно за бързото му и успешно разрешаване.

59. Ако споразумение не бъде постигнато въпреки положените усилия, Вие имате правото да сезирате Комисията за защита на потребителите, гр. София, ПК 1000, пл. ”Славейков” No4А, ет.3, 4 и 6. За повече информация, моля посетете https://kzp.bg/.

60. Тези Общи Условия са последно изменени на 05.10.2020 г.